Totalt antall sidevisninger

tirsdag

Jim og jeg

Jim og jeg var venner alle dager
helt fra dengang vi i vuggen lå,
Jim han hadde aldri grunn til klage,
alltid heldig, alltid ovenpå


Ref:
Lykkelige Jim, uheldig det var jeg
Lykkelige Jim, åh jeg misunner deg!




Jim og jeg blev kjær i samme pige
Jim fikk ja, og jeg fikk pigens "nei".
Jim var smuk, behøver jeg at sige
at det smukke ikke plager meg?


Ref:
Lykkelige Jim, uheldig det var jeg
Lykkelige Jim, åh jeg misunner deg!



Tiden gikk og Jim gikk hen og døde,
blott en enke efterlot han seg.
Jim nu hviler under roser røde,
og Jim`ses enke, hu er gift med meg!

Ref:
Lykkelige Jim, uheldig det var jeg
Lykkelige Jim, åh jeg misunner deg!



2 kommentarer:

jens christiansen, Danmark sa...

Tekst: Olfert Jespersen
Musik : Fred V. Boven

Mona Helén Rønningsen sa...

Takk for informasjonen. Jeg visste at denne visen opprinnelig er Dansk!